Skoro trafiłeś na Drajw Blog, to pewnie interesujesz się motoryzacją i marketingiem, czy też motoryzacją lub marketingiem (obydwie wersją są poprawne). I świetnie trafiłeś, bo znajdziesz tu wiele informacji o komunikacji marketingowej w świecie motoryzacji, czyli case study kampanii promocyjnych marek, analizy wizerunkowe, kryzysowe i jeszcze wiele, wiele innych.
W skrócie o mnie. Specjalista ds. PR i komunikacji marketingowej, socjolog, właściciel Volkswagena Golfa (pochodzenia polskiego!). Od blisko 7 lat pracuję w agencjach PR, obsługując przedsiębiorstwa z niemalże wszystkich możliwych branż i sektorów. A motoryzacja to moja pasja po godzinach (ostatnio trochę zaniedbywana ze względu na obowiązki rodzinne;-)).
Prowadzę bloga, bo to pozwala mi łączyć moje zainteresowania
motoryzacyjne z zawodowymi, czyli szeroko pojętą promocją i komunikacją. Motoryzacja
ma wiele ciekawych aspektów – premiery motoryzacyjne, design, historia, jednak
w tłumie blogów motoryzacyjnych niewiele jest tych poświęconych promocji czy
komunikacji. Stąd pomysł na Drajw Blog, marketingowo-pijarowe spojrzenie na świat czterech kółek.
Jak wychodzi mi blogowanie, możesz ocenić sam/a. Będę
wdzięczny za wszystkie uwagi, komentarze i sugestie, co do opisywanych tematów.
A więc usiądź wygodnie w fotelu, wrzuć piąty bieg i drajw!
Pozdrawiam,
T
Pozdrawiam,
T