drajwer

Witaj,

Skoro trafiłeś na Drajw Blog, to pewnie interesujesz się motoryzacją i marketingiem, czy też motoryzacją lub marketingiem (obydwie wersją są poprawne). I świetnie trafiłeś, bo znajdziesz tu wiele informacji o komunikacji marketingowej w świecie motoryzacji, czyli case study kampanii promocyjnych marek, analizy wizerunkowe, kryzysowe i jeszcze wiele, wiele innych.

W skrócie o mnie. Specjalista ds. PR i komunikacji marketingowej, socjolog, właściciel Volkswagena Golfa (pochodzenia polskiego!). Od blisko 7 lat pracuję w agencjach PR, obsługując przedsiębiorstwa z niemalże wszystkich możliwych branż i sektorów. A motoryzacja to moja pasja po godzinach (ostatnio trochę zaniedbywana ze względu na obowiązki rodzinne;-)).

Prowadzę bloga, bo to pozwala mi łączyć moje zainteresowania motoryzacyjne z zawodowymi, czyli szeroko pojętą promocją i komunikacją. Motoryzacja ma wiele ciekawych aspektów – premiery motoryzacyjne, design, historia, jednak w tłumie blogów motoryzacyjnych niewiele jest tych poświęconych promocji czy komunikacji. Stąd pomysł na Drajw Blog, marketingowo-pijarowe spojrzenie na świat czterech kółek.

Jak wychodzi mi blogowanie, możesz ocenić sam/a. Będę wdzięczny za wszystkie uwagi, komentarze i sugestie, co do opisywanych tematów. A więc usiądź wygodnie w fotelu, wrzuć piąty bieg i drajw!

Pozdrawiam,
T