Pierwszy bieg i jazda! Oficjalnie rusza Drajw Blog.
Co tu się będzie
działo? Drajw Blog będzie poświęcony komunikacji marketingowej i
motoryzacji, czyli wizerunkowi i szeroko pojętej promocji w branży
motoryzacyjnej. Szczególnie dużo uwagi zamierzam poświęcać tematom PR marek motoryzacyjnych. Jak postrzegane są poszczególne brandy, jakie pomysły
na komunikację z klientami i fanami mają największe marki samochodowe, jak
branża radzi sobie z kryzysami wizerunkowymi? Nie nastawiam się na newsy, choć
i takie pewnie będą się tutaj pojawiać.
Skąd pomysł na blog? Z
komunikacją i PR jestem związany od ponad 5 lat. Pracowałem dla wielu różnych branż i
marek, miałem także kilka epizodów zawodowych z motoryzacją w tle. Lubię pisać, i
choć mój zawód związany jest z dużą ilością pisarskiej roboty, to rzadko mam
okazję tworzyć coś, co rzeczywiście mnie interesuje. Nie lubię pisać do
szuflady, stąd pomysł na bloga – mieszanki motoryzacyjnej pasji oraz zawodowej wiedzy
i doświadczeń.
Zaglądajcie na Drajw Blog w każdy wtorek. Obiecuję regularnie dostarczać
pożywki dla motomaniaków z pijarowo-marketingowym zacięciem. Za tydzień pierwszy
case study – historia BMW nad Wisłą. Szerokości!
Mam cię :-).
OdpowiedzUsuńAdam Ł.