2013/01/22

No to jazda!


Pierwszy bieg i jazda! Oficjalnie rusza Drajw Blog.

Co tu się będzie działo? Drajw Blog będzie poświęcony komunikacji marketingowej i motoryzacji, czyli wizerunkowi i szeroko pojętej promocji w branży motoryzacyjnej. Szczególnie dużo uwagi zamierzam poświęcać tematom PR marek motoryzacyjnych. Jak postrzegane są poszczególne brandy, jakie pomysły na komunikację z klientami i fanami mają największe marki samochodowe, jak branża radzi sobie z kryzysami wizerunkowymi? Nie nastawiam się na newsy, choć i takie pewnie będą się tutaj pojawiać.

Skąd pomysł na blog? Z komunikacją i PR jestem związany od ponad 5 lat. Pracowałem dla wielu różnych branż i marek, miałem także kilka epizodów zawodowych z motoryzacją w tle. Lubię pisać, i choć mój zawód związany jest z dużą ilością pisarskiej roboty, to rzadko mam okazję tworzyć coś, co rzeczywiście mnie interesuje. Nie lubię pisać do szuflady, stąd pomysł na bloga – mieszanki motoryzacyjnej pasji oraz zawodowej wiedzy i doświadczeń.

Zaglądajcie na Drajw Blog w każdy wtorek. Obiecuję regularnie dostarczać pożywki dla motomaniaków z pijarowo-marketingowym zacięciem. Za tydzień pierwszy case study – historia BMW nad Wisłą. Szerokości!

1 komentarz: